24 februari 2011

Eija-Liisa Ahtila

The House, een prachtig dromerig werk van de Finse kunstenaar Eija-Liisa Ahtila, heb ik ooit in Kassel op de Dokumenta gezien, in 2002. Nu te zien in S.M.A.K. in Gent op de tentoonstelling James Ensor, Hareng Saur. (tot 27 februari, laatste weekend dus!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten