The House, een prachtig dromerig werk van de Finse kunstenaar
Eija-Liisa Ahtila, heb ik ooit in Kassel op de Dokumenta gezien, in 2002. Nu te zien in S.M.A.K. in Gent op de tentoonstelling
James Ensor, Hareng Saur. (tot 27 februari, laatste weekend dus!)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten