18 februari 2011
Holtkamp
Dit taartje van
Holtkamp
kreeg ik van Françoise en ik kon de verleiding niet weerstaan om het 'frambozenmannetje' eerst te fotograferen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten